Disaster Recovery /
Busines Continuity
Disaster Risk
Recovery
Considerăm că este deosebit de important ca astăzi sa fim pregătiți în prevenirea, pregătirea şi mai ales pentru recuperarea după orice fel de dezastru natural sau provocat de eroarea umană. Business Continuity Management este esențial pentru orice organizație.
Counter Competitive
Intelligence
Counter Competitive
Intelligence
Una din provocările majore, frecvent întâlnite de către manageri în activitatea curentă, este reprezentată de către comportamentul simulat al persoanelor cu care intră în contact. Combaterea pericolelor personale şi profesionale a devenit din ce în ce mai necesară.
Executive Education
Smart Support
Executive Education
Managerii de top, din lipsă de timp au nevoie de pregătire concentrată, specifică pe chestiunile pe care organizația este deficitară. Accesează un program complex şi foarte aplicat de simulare managerială.

StorySelling

StorySelling

Spuneti povestea corectă si nu va mai fi nevoie să vindeti vreodată

Descoperim Elevator Pitch
Învătăm metode de construire Elevator Pitch
Identificăm conexiuni cu AIDA
Aflăm cum folosim storytelling Elevator Pitch

Eliberați-vă potențialul…

Drumul de la învătăcel la Sales Hero începe cu entuziasm, continuă cu perseverentă și depășește obstacolele folosind instrumentele potrivite. Unul din cele mai eficiente instrumente din arsenalul unui om de vanzări este Elevator pitch-ul, povestea lui intr-un minut. Și spusă bine, povestea asta face sa nu mai fie nevoie să vinzi niciodată…

Vei învăța despre…

... Descoperim ce e un Elevator Pitch;
… Învătăm diferite metode cum se construiește un elevator pitch eficient;
… Identificarea legaturilor dintre AIDA și elevator pitch;

Program

• Sosirea participanților & check-in;
• Dialog despre așteptări și dorințe organizaționale;
• Prezentare metoda elevator pitch;
• Cum construim un pitch de succes – pași de urmat;
• Legatura între elevator pitch și AIDA;
• Puterea storytelling și cum transformăm în storyselling.

Detalii si inscriere

Inclus:
- Desfășurarea cursului, Materialele de curs, studii de caz & exemple;
- Post training storyselling kit;
- Model elevator pitch personalizat pentru fiecare participant;
- Pauze de cafea.

Grupul ţintă: Oameni implicați în activități comerciale, de la entry level care își doresc să treacă la nivelul următor pană la veterani;
Număr partcipanţi: Între 12 și 15 persoane;
Limba: Română.

 

Solicită mai multe informații aici